Fullfart..

Idag har jag hunnit med mycket saker..
Vaknade som vanligt vid 7 då Andy kom hem från jobbet..
La mig inte för att smna om idag.. Utan käka frukost och sen åkte vi till bruxa och träna lite..
Idag vart det inte så intensivt utan mest lek..
Efter det åkte ja och handlade lite mat..
Passade även på att åka förbi grizzly och köpte ett nytt halsband till Bam..
Han vart så fin så.. Bild kommer i morron.. :)

Sen åkte jag förbi min mor på jobbet och skev ut lite papper..
Följde med dem på stan en sväng och köpte en skjorta..
Jätte fin..

Sen var det hem och laga mat till sambon som ringde och sa att han hade vaknat.. :)

Nu på kvällen har vi tagit det lugnt och käkat va iväg en sväng och gick i en fårhage ute på Händelö..
Bam älskar att springa omkring och tro att han är fri som en fågel :)

Nu ska vi se om Andy får igång hårddisken till dator så vi får nått roligt att titta på :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig dag =)

2010-08-09 @ 22:03:59
URL: http://ceciliav.com
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in



en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja



vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?



picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand, :) man kan rösta varje dag =) !

2010-08-09 @ 22:20:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0