Äntligen..

Va och hämatde Andy o gänget på flygplatsen igår kväll... Skönt att han äntligen har kommit hem :)
Haha låter som han varit borta i hundra år men är väldigt tomt utan honom hemma..
Speciellt när man inte mår så bra heller..

Idag åkte vi till Loma för att bada lite..
Självklart när vi kom dit gick solen i moln och ville inte titta fram speciellt mkt under tiden vi var där..
Men det var mysigt iallafall..
Emma, Dan ,Kråkan, Ida o willle var med oxå..

När vi åkte hem åkte vi förbi Oliver Twist och köpte med oss en varsin plankstek..
Det var riktigt gott..
Skönt att slippa laga mat :)

Ringde BM i morse.. Ska till läkaren nästa måndag..
kommer nog bli sjukskriven då..
Har så ont i mina höfter.. Kan knappt röra mig..
Tod hundra år o gå upp till sjön förut.. Så tråkigt..
Känner int eäns för att gå ut i skogen med Bam längre även fast jag vet att älskar det..
Ska även till sjukgymnasten nästa tisdag..
Hoppas jag kan få lite tips på hur ja kan lindra smärtan lite så ja kan röra mig lite normalt iallafall..

Blir så trött på hanterkare oxå..
Målaren som har målat våran lägenhet har ju inte målat fördigt än.. Han började i okt förra året..
Våran lägenhet ligger på ca 55 kvm.. Så det är ju väldigt mkt att måla.. Eller?!?!

Han var här förra veckan för att sätta upp lister och skulle komma tillbaka i helgen för att gör a resten..
Men självklart sket han i att höra av sig..
Andy fick tag i han förut så han kommer i morgon..
Fan blir så trött.. Måste ju bli klart nu så vi kan lägga ut den till försäljning..

Nu ska ja kolla fördigt på Sagan om ringen - Konungens återkomst
Mkt bra filmer.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0