Inte lätt...

Det är inte lätt alla dagar att hitta på nått o göra när man inte orkar springa omkring så mycket..

Idag blev det en tur ut till pappa..
Kollade igenom alla mina hästgrejer ja har kvar o ska lägga ut det igen på blocket..
Känns så onödigt att det ska ligga och skräpa på pappas vind..


Sen va det dags att åka hem och laga mat åt karln min :)
Potatis, stekt fläsk och löksås... Mumma..
Riktigt gott vart det..

Sen nu på kvällen har jag varit med min mor + systrar och bus
och kollat när vararna klassade ut västervik i speedway..
En bra match faktiskt..

Har suttit och kollat efter en bra fotograf..
Vill fota magen sen när den är större och föreviga den :)
Så om nån vet en bra så kan ni ju hojta till..

Idag fick ja äran att träffa lilla Mollie.. Jennys lilla prinsessa..
Hon är idag 5 dagar gamal.. Så mysigt.. Längtar massor tills våran är redo att komma ut..
Det är ju bara 17 veckor kvar nu.. Tror det kommer gå skrämmande fort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0