Regnig Dag!

Idag vart det först en tur till krokek för att återlämna bogser linan ja lånat av Lina.
Så det blev att vara kvar där och prata lite självklart.
När vi ändå va ute i krokek passade vi på att ta en sväng i skogen eftersom det var något svalare idag.
Bam vart över lycklig.. :) Sprang som en tok..

Efter det vart det en tur till Kristine för att hälsa på det var bra länge sen..
Var ju tvungen att träffa lilla Melwin.. Han är för söt.. Ler nästan hela tiden..
Vart ju självklart en tur till stallet oxå för att hälsa på de små fölen.
Hur söta som helst.. Bam var inte jätte förtjust i hästarna direkt..
Han vet inte riktigt hur han ska vara mot dem om de är farliga eller snälla :)

Det var skönt att få andas lite häst lukt igen.. Saknar det..

Blir en tur dit nästa vecka oxå.. Då Kristine har anordat skräckfilmskväll :)
SKa bli roligt.. Hoppas de andra kan komma då oxå..

I morgon kommer äntligen Andy hem ska åka o hämta dem på flygplatsen kl 22:55..
Sen får han inte åka bort på bra länge.. Nu vill jag ha honom hemma hos oss.. :)

Magen växer hela tiden nu.. O det lilla livet där inna sparkar o gör kullerbyttor hela tiden när ja vilar..
Skönt o känna så ja vet att "hon/han" Mår bra..
Är nu i v 21+5 tiden går fort..
Jenny ringde förut o berätta att hon blivit mamma till en liten flicka.. Massa Grattis till er..
Vart riktigt avis vill ju att min ska komma oxå :)

Ska nog försöka bli lite trött igen.. Har svårt att sova när jag har så ont i höfterna.. :(
Är så tråkigt att minsta lilla jag rör på mig så får ja ont..

Imorrn blir det att köpa liggdel till vagnen
o en promenad med Madde ska bli roligt va länge sen vi sågs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0