Soligt och fint..

Åkte ut till min mor när jag vaknat och satte mig på hennes altan..
Skönare än att sitta instängd i lägenheten..

Satt och kollade på kort från när William var nyfödd förut..
Gud va länge sen det var.. Nästan glömt bort hur liten han var..
Längtar massor tills min lilla bebis kommer ut :D
Inte lång kvar tills vi ska till BM och se hur den lilla mår..
Längtar :D

Annars har det varit en ganska seg dag inte hänt speciellt mycket..
Ser fram emot i morrn då ja ska till Kristine och ha filmkväll och käka kinamat..
Ska bli riktigt mysigt och gott..


Kommentarer
Postat av: petra

ja det är aldrig kul o sitta instängd i en lgh när man kan vara ut o njuta av det fina vädret. fin blogg :)

2010-07-26 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0